måndag 16 juni 2014

Sommarlov

Nu har Blåvalarna äntligen påbörjat sitt välförtjänta sommarlov!

För mig var skolavslutningen extra speciell. Efter tre fantastiska år tillsammans med Blåvalarna var det dags för mig att säga "farväl". Till hösten är det Annika som tar över rodret och jag skall börja lotsa Tiger-klassen mot nya utmaningar. 

För mig har tiden med Blåvalarna betytt mycket. Tillsammans har vi skapat en otroligt bra klassanda och ett klimat där varje skoldag varit rolig; med andra ord en riktigt "heart-ware-klass".

När jag delade ut läsårsbetygen i onsdags och fick även själv läsårsintyg av eleverna såg jag att vi alla blev rörda av stunden. Samtidigt vet jag att vi alla är redo för nya utmaningar.

Så till er alla Blåvalar vill jag ännu en gång säga:

Njut av sommaren och kom ihåg att läsa böcker; att läsa är att resa :) 




När jag läser detta papper (som jag hittade i klassrummet) får jag en känsla av att Blåvalarna vet vad som gäller :)

Trevlig sommar!


/Juho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar